OPDRACHTGEVERS

Voor en met wie werk ik?

Ik werk met en voor realistische idealisten en bevlogen DGA’s. Met en voor directieteams, investeerders, bestuurders en leidinggevenden en in/ aan maatschappelijke bewegingen, sociale ondernemingen, MKB-bedrijven en corporates. In uiteenlopende sectoren, zoals fmcg, energie, media, werving & selectie, uitgeverij, onderwijs, goede doelen, omroep, e-commerce, internet, consultancy en filantropie. En het liefst met ondernemende mensen die houden van groeien en impact maken. 

Selectie opdrachtgevers

2019: Alliance for Nature, missie: ‘To create a shift in awareness about the interrelationship of man and nature’   2019: Omega Levensschool, missie: ‘Met je dromen en talenten het verschil maken in de wereld’  2019: ResiRest, missie: ‘To empower people to connect and grow’   2019: Mobilee  2019: Lexence   2018: Humanitas, missie: ‘Mensen helpen op eigen kracht hun situatie te verbeteren’  2018: Paul’s Quinoa, missie: ‘Ancient power for a bright future’  2018: Shleep, missie: ‘Help the world sleep better’   2017/2018: Eneco Groep, missie: ‘Duurzame energie van iedereen’  2017/2018: Nimbles, missie: ‘Knowledge is the new cool’  2016/2017: Riksja Travel, missie: ‘Reizen die je dichterbij brengen’  2016/2017: Danerolles, missie: ‘Making the ordinary extraordinary’  2016: Frisse Blikken, missie: ‘Ondernemingsdromen van jonge talenten waarmaken’   En ook nog: Twitter, Squla, Greetz.nl, NPO

Ik heb Suzanne leren kennen tijdens jurywerk voor marketeers-of-the-year. Ik zie haar als een verbinder tussen merken en mensen. Niet alleen consumenten, maar ook personeel, communities en maatschappelijke organisaties. Ze legt de vinger op wat organisaties relevant maakt, en houdt. En ze houdt je positief kritisch en met veel kennis van zaken een spiegel voor. Ik vind het leerzaam en stimulerend om met haar te werken en dat maakte ook dat ik haar graag inhuurde om de positionering en belofte van Humanitas opnieuw vorm te geven.

Werken met Suzanne is als een reisje schatgraven: ze kon als geen ander samen met ons de kracht en kwaliteiten ontdekken van onze medewerkers en ons bedrijf. Dat gaf zoveel positieve energie, nog voordat we ook maar iets hadden veranderd of gestroomlijnd.

Suzanne hielp ons bureau op een geweldige manier door een groeistuip heen. Ze  nam tijdelijk het management over, waardoor de partners zich op new business en strategie konden richten. Het resultaat: een goed gestructureerd bureau met enthousiaste medewerkers en een overzichtelijke cashflow. De S-factor werkte nog maanden na haar vertrek door en kon worden overgenomen door een vaste kracht.

Suzanne heeft veel know how ingebracht maar ook en vooral haar mentaliteit: daadkracht & hersens & visie & pragmatisme & energie. Een aanstekelijke cocktail!

Wat een heerlijke presentator, die een event verlevendigt en verlicht. Ze is een inspirerende verschijning die met grote toewijding mensen weet te boeien, prikkelen en inspireren om tevoorschijn te komen. Suzanne’s timing gecombineerd met speelse humor is telkens to the point en van directe toegevoegde waarde voor het onderwerp dat centraal staat. 

Ik had een raadgever nodig; iemand die groot denkt en met kleine dingen resultaat neerzet. Een vakman- of vrouw die als mens zakelijkheid leeft en complexiteit wegneemt. Bij wie ik mijn twijfel over de koers of leiderschap kwijt kan. Dat is Suzanne. Ze stijgt uit boven eerdere ervaringen met coaches en stelt impactvolle vragen. Er is voelbaar verbinding en soms is die energie al voldoende. Het zakelijke én menselijke komt aan bod, om ResiRest als social impact bedrijf op de kaart te zetten. Mijn groei en die van ResiRest gaan nu samen. Suzanne heeft een geweldige veelzijdigheid en weet zoveel mensen te raken… Eigenlijk zou ieder bedrijf een SE-inloopspreekuur moeten organiseren!

Suzanne gaat op inspirerende wijze te werk. Vanuit veel ervaring staat ze boven de materie en weet daarin met veel nuances maatwerk te leveren.

Ik heb met Suzanne in 2018 samengewerkt en kan naar eer en geweten zeggen dat zij mij en anderen inspireerde met haar visie op mensen en merken. Ze luistert, fluistert, maar meer nog komt ze tot de kern en geeft ze ‘gewoon’ goed advies. Mensgerichtheid zit niet in de natuur van de meeste merken en organisaties. Maar ze heeft mij tot een ‘believer’ weten te maken.

Ik ken Suzanne al heel wat jaren als echte merkenvrouw en -fan en ‘believer van live’. Tijdens ons event The Experience Conference was Suzanne moderator. Een uitstekende keuze. In aanloop naar het event gaf ze veel aandacht aan de inhoud en was daardoor tijdens het event in staat steeds relevante bruggetjes te maken tussen sprekers en publiek. Ze wist ook voor ‘afzender’ IDEA de boodschap goed neer te zetten. Suzanne presenteert op natuurlijke wijze, met veel rust in haar stem en houding. Stelt daarmee zowel de gasten ‘on stage’ als het publiek op het gemak. Kortom, ik kan Suzanne van harte aanbevelen als moderator, dagvoorzitter of presentator.

Suzanne heeft een enorme biijdrage geleverd aan de professionalisering van onze business en het verankeren van het Greetz merk. Ze kan een merk echt ademen, streeft continu naar hoge kwaliteit en kan een team echt inspireren en motiveren. Suzanne combineert lange termijn strategie moeiteloos met het omzetten naar korte termijn acties. Haar commitment, veelzijdigheid en ook zeker haar flair heeft kleur gegeven aan bedrijf en merk. De energie en de impuls die Suzanne aan Greetz heeft toegediend was nog lange tijd van waarde bij de groei en bloei van het kleurrijke merk.

I had the pleasure to work with Suzanne for about 7 months. In this period Suzanne proved to be a great manager. Strong people management and motivational skills. She ’takes care’ of her team, but encourages personal development and proactivity as well. Suzanne has profound knowledge of brand development and knows the do’s and don’ts of ecommerce very well. And last but not least: she’s a very nice person in general.

Suzanne is een engel met ballen. En een vlijmscherpe blik!

Suzanne is een vakvrouw: scherp, kennis van zaken en prettig in de omgang. Wij hadden we behoefte aan een ‘boost’ op onze merkstrategie om onze groeiambities te realiseren. Die heeft ze gegeven! Door adviezen vanuit verschillende marketingperspectieven aan te dragen hielp ze ons aan een scherpe positionering. Door haar praktische aanbevelingen hebben we nu de handvatten om het daadwerkelijk te realiseren. Voor wie zich bezighoudt met merkbeleving beveel ik samenwerking met Suzanne van harte aan.

Ken je de uitdrukking ‘Be the change’? Ik ken niemand op wie dat zo van toepassing is als Suzanne.

Met Suzanne zet je stappen in je persoonlijke ontwikkeling waardoor je ook zakelijk kan groeien. De coaching met Suzanne heeft van mij een betere bestuurder gemaakt. Ze heeft me geleerd dat er meer manieren zijn om naar de wereld te kijken dan alleen die van mij. Daardoor kan ik milder zijn naar anderen en meer begrip opbrengen voor hun situatie. Suzanne is warm en betrokken, maar kan ook streng en confronterend zijn. Ze heeft een soort ‘sixth sense’ om door mijn bullshit heen te prikken en me direct aan te spreken om tot me door te dringen. Dat vind ik fijn, dat heb ik soms nodig.

Heel soms ontmoet je iemand, die je inspireert en je iets extra’s meegeeft ten opzichte van andere managers. Iets extra’s in denkpatronen, in overtuigingen, in communicatie én in kennis. Suzanne heeft mij laten zien dat dat in één persoon kan zitten.

Ik werkte vanuit Frisse Blikken met Suzanne aan een complexe opdracht. Suzanne had de expert-rol op het gebied van merken bouwen. Samen zijn we een aantal weken op pad gegaan om een analyse en adviesrapportage te maken over de positionering en organisatiestructuur rond een product/merk. Ik vond het een fantastische samenwerking. Ik heb veel geleerd van haar kennis over het positioneren van een merk en het bouwen aan het ‘interne bedrijf’. Suzanne is scherp, kritisch en analytisch. Maar weet ook met haar warme persoonlijkheid en humor veel impact te maken in organisaties. Haar expertise en scherpte maakten dat we onze opdrachtgever de juiste aanbevelingen konden doen. Ik kijk uit naar de volgende samenwerking!